« Home

Будала

На господин Слон уттринава му беше многу лошо.
Повраќаше цело време а сурлата му беше сосема невесела.
Мислам дека не му беше од претходната вечер, не беше препил иако и то знаеше често да му се случи.

Овој пат беше серизоно, господин Слон нешто тешко го мачеше. После повраќањето му настапи долг период на тешка меланхолија. Пвеќе не беше ни розев но некако тажно модар. Потиштен, се беше стуткалво аголот од собата.

Покрај него и мене ми беше тешко, се чуствував празен. Како некој да ми ја извадил утробата и потоа врз мене да фрлил цела планина!
Станав мрзоволно од креветот и му врзав шамар преку тилот за да се освести и да престане и мене да ме измачува. Господин Слон на тоа само бавно се сврте и ме погледна со едни очи најтажни на сиот свет. Мене од тој поглед толку ми се одмили овој беден живот што веднаш се затрчав и се фрлив низ прозорецот. Слетав директно на глава, среде небото.

А таму .... од ѕвезди исткаен нејзиниот лик. Лебди околу мене, де се приближува, де се одалечува. Ми се смешка, ме задева а јас по илјадити пат безуспешно се обидувам да ја прегрнам, пловејќи низ бескрајот.


Ме разбуди мобилниот. Порака! Па зарем се пишува волку рано наутро?!
Ах, од неа е! Читам набрзина......... Хм, повторно и е потребно нешто на заем.
Воздивнувам!

Некаде во аголот воздивнува и господин Слон но со сурлата чудно пркната нагоре. Будала е овој господин Слон.

ej
a toa slonot e figurativno ili bukvalno kazana rabota. oti, vidi, slon sto povrakja ima ... onaka , sex ual connotation:)
kul u svakom slucaju

damn girl! all you ever think about is sex! Не дека тоа е нешто лошо ама во овој случај ми ја нарушува мојата поента :)
Но, со оглед на тоа што уште една другарка ми искоментира на сличен начин за расказов дури и јас ќе почнам поинаку да гледам на него а не како што ми беше првата замисла.....

Објави коментар